Search:

Type: Posts; User: mellypops

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    54
    Views
    19,525

    Oh no! Thats a disappointment , I was looking...

    Oh no! Thats a disappointment , I was looking forward to making use of the lounge as part of my P.E virgin ticket :(
  2. Replies
    23
    Views
    2,846

    Yay 46 for us, we booked 18 months ago so I feel...

    Yay 46 for us, we booked 18 months ago so I feel like I've been waiting forever . We are going to CSS and are beyond excited !!!!!
  3. Replies
    86
    Views
    11,535

    Just bumping it up!!

    Hi we will be at san souci from the 10th of september for 10 days, just wondering if any other Brits will be over at that time !! I'm getting so excited, I just can't wait !
  4. Replies
    12
    Views
    1,671

    Hi we'll be arriving from England on September...

    Hi we'll be arriving from England on September 10th!!!!!! It can't come soon enough for us, we are sooooooooo excited.
  5. Replies
    40
    Views
    5,561

    Yes i've got the guilts too for leaving my little...

    Yes i've got the guilts too for leaving my little girl, I'll be leaving her for 10 days in September. I'm gonna take my netbook and skype her though while we're away, thats if her nan can work out...
  6. Replies
    16
    Views
    3,182

    Blimey looks like i've been stitched we're paying...

    Blimey looks like i've been stitched we're paying well over double that for 10 days !!! We're going to CSS in September.
  7. Replies
    22
    Views
    2,618

    Gosh, thanks for all the great advice. I...

    Gosh, thanks for all the great advice. I particularly like the idea of DH wearing the heels lol.I think I may have to keep the heels for the room as I'll probably be worse when i've sampled some fine...
  8. Replies
    22
    Views
    2,618

    High heels and all those steps !!!

    We are booked to go to css, and after reading all the posts I am a bit concerned. My husband loves me to wear heels but i'm not great at walking in them at the best of times!! The thought of trying...
  9. Replies
    56
    Views
    5,500

    Yep that means one spring and summer to lose all...

    Yep that means one spring and summer to lose all the weight I put on over the holidays !!!! Will see you there .........will i lose it in time ????
  10. Replies
    5
    Views
    1,318

    Thanks for all the replies, hubby really wants to...

    Thanks for all the replies, hubby really wants to go to Bobs place so maybe I will forgo the horseback riding. No matter what we do i'm sure the holiday will be amazing !!!
  11. Replies
    5
    Views
    1,318

    Is it possible????

    We are spending ten days at CSS in September and I am looking into booking an excursion. We don't want to spend too much time away from the resort as we really want to chill!!! Would it be possible...
  12. Replies
    56
    Views
    5,500

    We'll be there !!!

    we are arriving on the 10th of September. I am soooooo excited it is our 1st time in Jamaica and my husband is treating me for my 40th. Can't wait for a whole ten days of relaxation!!!!
  13. Replies
    466
    Views
    35,564

    Hi guys, I'm new too and wondered if I could join...

    Hi guys, I'm new too and wondered if I could join you in this challenge? I started the diet last week and lost 3lb. I would like to lose 40lb in total so theres a long way to go, but I have over a...
Results 1 to 13 of 13