Results 1 to 8 of 8

Thread: May 12-17

  1. #1

    Default May 12-17

    Hi all! This is Chrissy and Hank from Traverse City MI. We are getting married on the 16th and this is the first trip to jamaica for both of us! Soooo excited! Looking forward to meeting some fun people, and we may possiblly need witnesses for our wedding (hoping these "witnesses" wouldn't mind taking some pics for us too???). CAN'T WAIT to get out of this cold!!!

  2. #2
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    20

    Default

    we will be there may 01 sorry going to miss it hope you guys have fun cheers

  3. #3

    Default May 12 -22

    Hi we will be there and have witnessed a couple weddings before, you can look us up in the afternoon at the pool bar, we would be happy to witness and take photos for you, were from wisconsin so look for a packer hat. What time do you get to mbj airport maybe will be on the same shuttle to the resort, we get in at 1.30pm. Mike and jean

  4. #4
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    6

    Default

    The 16th will be our last day there of our honeymoon, but we are also from Michigan so we will be happy to take photos too! Gotta help out our fellow friends from the Mitten

  5. #5

    Default

    Thanks everyone! Sooo excited, can't seem to keep off of these boards since we booked! Wondering if everyone else is as sick of this snow as I am!?!? Krissy - what part of Michigan are you two from? And Mike and Jean, we will be looking for the cheesehead crap....er, I mean Packer gear. Sorry, had to throw that out there! (my fiance is a Bears fan, born and raised in Chicago)...cheers!

  6. #6

    Default Bears Fan

    Chrissyo23 we wont hold that against Hank, LOL

  7. #7
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    6

    Default

    We are from Plymouth and we cant wait either...I feel like I am on here constantly trying to learn about the resort and I am getting SO excited!

  8. #8
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    3

    Default Best of Luck

    Wow, My wife and I will be arriving May 12th leaving on May 16th. She has no idea where we are going, other than a warm place that required her passport and a swim suit. this was a gift for our 4 yr wedding anniversary.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •